09924799560 تلفن همراه

02177898069 تلفن دفتر

تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون

اعزام کارشناس در کوتاهترین زمان

تعمیر تلویزیون در محل | مای سرویس

اگر تلویزیون شما خراب شده است و به دنبال مجموعه ای  مناسب و قابل اعتماد برای  تعمیرات تلویزیون در محل هستید قطعاً مای سرویس به عنوان مرکز تعمیرات تلویزیون در محل انتخابی مناسب برای شما خواهد بود .

محدوده خدمات مای سرویس ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در منزل شامل  مناطق شمال شمال شرق شرق تهران می‌باشد که دفتر مرکزی مای سرویس در شرق تهران نارمک هفت حوض واقع شده است که علاوه بر ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در محل می‌توانید هماهنگی قبلی به صورت حضوری برای تعمیرات تلویزیون به دفتر مرکزی ما مراجعه نمایید .

برندهای تحت پوشش تعمیرات تلویزیون در محل شامل کلیه برندهای ژاپنی ،چینی،  اروپایی و ایرانی می‌باشد که مهمترین آنها سونی ال جی شارپ پاناسونیک سامسونگ اسنوا tcl ایکس ویژن جی پلاس هایر و سایر برندهای معتبر تولید کننده تلویزیون می‌باشد .

تعمیرات تلویزیون در محل شامل ۶ ماه گارانتی بدون قید و شرط می‌باشد، البته به شرطی که خرابی دقیقاً از همان ناحیه تعمیر شده قبلی باشد چرا که تلویزیون مجموعه متشکل از مادربرد، برد تغذیه، برد تیکان ،پنل ،برد آدرس و در سری پلاسما شامل بردهای ایکس ،وای، زد و…نقطه می‌باشد که ممکن است هر کدام آنها به نوبه خود دچار خرابی شوند .

مرکز تعمیرات تلویزیون مای سرویس در شرق تهران هفت حوض دارای سابقه بیش از ۱۵ سال در امر تعمیرات تلویزیون می‌باشد که متخصصان این مرکز کارشناسان شرکت‌های گارانتی سابق  ال جی و سامسونگ و سونی وپاناسونیک می‌باشند که باخروج این شرکت‌ها از ایران این متخصصین اقدام به تشکیل مجموعه مای سرویس نمودند.

بزرگترین هدف این متخصصان راحتی مشتریان در دسترسی خدمات تعمیرات تلویزیون در محل با هزینه پایین و سرعت و دقت عمل و قطعات اصلی جهت رفاه حال همشهریان عزیز می‌باشد.

تعمیر تلویزیون در محل

مرکز تعمیرات تلویزیون در منزل شرق تهران

از منوی پایین برای استعلام قیمت استفاده کنید.منتظر تماس همکاران ما باشید.

    هزینه تقریبی تعمیرات تلویزیون در سال ۱۴۰۳

    مزایای تعمیر تلویزیون در محل

    1. فقط با یک تماس
      • با مجموعه ما تماس میگیرید و عیب دستگاه را مطرح میکنید و کارشناس متخصص اعزام میشود.
    2. سرعت عمل
      • بدون سردرگمی در یافتن مکان مناسب برای تعمیر،کارشناسان ما براحتی و در کوتاهترین زمان کار شما را انجام میدهند.
    3. بدون هزینه اضافی
      • هزینه تعمیرات در محل تفاوتی با هزینه تعمیرات در دفتر نداشته فقط در شهر تهران هزینه ایاب و ذهاب بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان اخذ میشود.که آن هم هزینه و کرایه عرف متخصص برای ایاب و ذهاب هست .هزینه تعمیرات نیز عرف همه تعمیرگاهها و پایینتر از آنهاست.
    4. عدم نیاز به جابجایی دستگاه
      • نیازی به جابجایی دستگاه ندارید و راحت به امور روزانه خود میپردازید و کل پروسه را متخصصین ما طی کرده و دستگاه آماده را تحویل شما میدهند .
    5. بدون درد سر ترافیک و جای پارک
      • بدون اتلاف وقت و انرژی خود و ماندن در ترافیک و یافتن جای پارک مناسب فقط ذهن خود را معطوف به کار روزانه خود کرده و بقیه کار را به ما بسپارید.

    معایب تعمیر تلویزیون در محل

    1. عدم امکان  انجام کلیه مراحل در محل
      • برخی عیوب نیاز به دستگاه تخصصی تعمیراتی دارند که آوردن همگی آنها در محل شما مقدور نیست.
    2. وقت نا کافی
      • برخی عیوب خاص  بعد تعمیر،  نیاز به پروسه تست چندین ساعته حتی یکی دوروزه دارد که دستگاه دوباره برنگردد که هم وقت و انرژی شما و هم وقت و انرژی ما تلف نشود پس بهتر است برخی ایرادات در دفتر فنی کامل رفع عیب شده و تست شده و پس از اطمینان کامل تحویل شما شود که رضایت آخر کار شما از ما قطعا بهترین پاداش معنوی برای ما خواهد بود.
    3. تداخل کارها
      • در کل پروسه قطعا هم شما ممکن است کاری داشته باشید که بدلیل حضور کارشناس در محل به آن نمیرسید و هم کارشناس میتواند در اثنای کار شما کار دیگری را بدست بگیرد که در این صورت هر دو طرف بنحوی از این امر محروم هستند.مگر اینکه تایم هر دو طرف کاملا خالی باشد.
    4. محیط نا مناسب
      • محل و منزل شما محیط CLEAN  به لحاظ استاندارد کارگاه الکترونیک نمیباشد و گرد و غبار و پرز فرش و پتو و مو و هر جسم خارجی موقع باز کردن پنل ممکن است وارد صفحات پنل شود (اگر پنل یا بکلایت نیاز به تعمیر دارد) که باز کردن و تمیز کردن آن همراه با ریسک و دشواری میباشد.

    با این اوصاف کدام یک را انتخاب کنیم؟

    پیشنهاد ما تماس با ما و مطرح کردن عیب دستگاه هست.

    بهترین گزینه معرفی خواهد شد.

    البته باز نیاز به حضور شما نبوده و متخصص دستگاه شما را تحویل گرفته و ضمن دادن رسید کتبی ، دستگاه را به مرکز ما منتقل خواهد کرد.

    پس از عیب یابی و هماهنگی با شما برای تعمیر ، دستگاه شما تعمیر شده، تست شده و سپس در محلی که تحویل داده اید، همان دستگاه را بصورت سالم تحویل خواهید گرفت.

    تعمیر تلویزیون در محل شامل کدام مارک ها و برندها هست؟

    تلویزیونهای ژاپنی و کره ای
    سونی ، سامسونگ ، ال جی ، پاناسونیک ، توشیبا ، شارپ ،هیوندای و ...
    تلویزیونهای چینی و مونتاژ داخل
    TCL وGPLUS و X.VISION و اسنوا و سام و صنام و حایر و شهاب و مارشال و دوو ...
    تلویزیونهای اروپایی و متفرقه
    کلیه تلویزیونهای متفرقه موجود در بازار ایران و منازل هموطنان
    اسلاید قبلی
    اسلاید بعدی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *